DTO Rally Team a invins macadamul dur al Raliului Sibiului
Cunoscut pentru probele speciale dure si casante, dar si pentru fanii numerosi care aplauda fiecare echipaj participant, Raliul Sibiului s-a desfasurat pe 112 kilometri cronometrati de macadam in Muntii Cindrel. DTO Rally Team s-a aflat la startul cursei cu trei echipaje, care au evoluat cu masini de top cu obiectivul performantei si distractiei.
Cu numerosi fani care au aplaudat echipajele la parada din centrul istoric, la startul festiv sau pe toate cele opt probe, Raliul Sibiului a fost o cursa de neuitat. Probe speciale in urcare sau coborare, bolovani, ploi torentiale, praf si spectacol – toate au caracterizat cursa sibiana.
Cristi Dolofan si Traian Pavel au avut parte de un raliu dificil, cu trei pene de cauciuc in cele doua zile de concurs. Dupa un asemenea incident vineri, in a doua zi de concurs echipajul a avut parte de alte doua pene, evenimente care i-au incetinit semnificativ in lupta cu secundele. In ciuda acestor momente, Cristi si Traian se declara multumiti de ritm si evolutie, reusind sa se distreze pe probele speciale in conditii de canicula si pe un traseu dur.
„A fost greu, foarte greu! Probele au fost mai dificile si dure decat m-am asteptat si am realizat ca nu poti merge la fel de tare ca la alte raliuri de macadam. Ma bucur mult ca am ajuns la final, in ciuda problemelor avute si a timpului pierdut cu cele trei pene. Citroen-ul C3 Rally2 a rezistat excelent si s-a comportat exemplar pe urcari sau coborari pe cele opt probe, iar fanii au fost superbi, mai ales la startul festiv si pe proba de noapte. O atmosfera frumoasa aici la Sibiu!” a spus Cristi Dolofan la finalul Raliului Sibiului 2021.
Eugen Caragui si Robert Fus s-au aflat la al doilea raliu pe macadam cu noul Peugeot 208 R5, reusind de-a lungul cursei sa faca spectacol pentru numerosii fani prezenti si sa se distreze pe fiecare kilometru cronometrat. Obiectivul echipajului, acela de a ajunge la final, a fost indeplinit, cei doi fiind la a cincea cursa incheiata in acest sezon.
„Atmosfera de la Sibiu a fost superba, iar pentru asta le multumim numerosilor fani! A fost un raliu bun pentru noi, unde ne-am simtit bine si ne-am dorit mult sa ajungem la final. Am abordat o strategie precauta, pentru a ne feri de orice probleme date de duritatea probelor speciale, fiind abordarea corecta, asa cum am descoperit la final.” a mentionat Eugen Caragui dupa cursa sibiana.
Bogdan Nastase a concurat alaturi de un nou copilot, experimentatul Sebastian Itu, alaturi de care pitesteanul a avut un ritm excelent. Cei doi au dominat clasa 11 de pe prima pana pe ultima proba speciala, reusind sa dovedeasca viteza de care Bogdan este capabil. In ciuda unor probleme tehnice cu un cablu de la timonerie rupt, care a obligat echipajul sa parcurga ultimele doua probe doar cu treapta a treia de viteza, Nastase si Itu s-au impus pe 7 din cele 8 speciale sibiene.
„Pentru noi a fost un raliu excelent, la care n-am simtit superb. Totul a decurs perfect pana aproape de final, avand un ritm foarte bun si fiind in varful clasamentului open. Chiar daca am avut niste probleme tehnice cu timoneria, am reusit sa ajungem in ultimul parc de service si eram fericiti de victoria obtinuta la clasa 11. Din pacate, la final am avut parte de o eroare de pontare la intrarea in service, ceea ce a dus la o excludere trista.” a declarat Bogdan Nastase la finalul Raliului Sibiului 2021.
In sezonul 2021, echipajele DTO Rally Team au alaturi o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Ion Mos, Grupul Fildas – Catena, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, HidroGaz si Placari Faine Grup.