Aniversare cu victorie!
Aniversare cu victorie!
La patru ani de când a participat la prima ei cursă în România, Phoenix înregistrează o nouă victorie. A douăzeci și șaptea victorie din ilustra ei carieră în campionatele din România.
Așa cum a devenit o tradiție în campionatele de automobilism sportiv românești, sezonul începe în zonă Brașovului. Weekendul trecut a programat prima etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă, etapă desfășurată pe Valea Cetății de lângă Râșnov. Lunile grele de așteptare au luat sfârșit și pauza îndelungată a atras la start un număr impresionant de sportive și spectatori. Printre acestea s-au numărat și 8 automobile elegante istorice de competiție.
Automobilele istorice nu mai sunt demult cenușăresele campionatului. Sunt deja o prezență statornică și competitivă în peisajul automobilistic sportiv autohton. Printre acestea, Phoenix, o Alfa Romeo Alfetta GTV de grupă 2 din 1975, a strâns un număr mare de susținători pe traseu și în parcul de service. Phoenix nu s-a rușinat și a evoluat dezinvolt printre surățelele ei mai tinere, primind aplauze, încurajări și zâmbete. Weekendul a decurs perfect, fără nazuri și Phoenix a mers din ce în ce mai bine de la o manșă la alta.
“Sâmbătă am fost un pic deconectat și cam prea relaxat. Am savurat prea mult atmosfera curselor și nu m-am concentrat suficient la timpii realizați. Nici duminica nu a început altfel. După prima manșă de concurs, un prieten bun m-a oprit când coboram spre parcul de service și mi-a mulțumit că nu l-am dezamăgit. Nu am înțeles și am cerut lămuriri. Mi-a spus că încă de sâmbătă a spus că voi reuși două minute și nouăsprezece secunde (timpul primei manșe de concurs). Și că dacă mă enervează cineva o să reușesc chiar două minute și șaptesprezece secunde.
Parcă abia atunci am realizat că nu am fost prea atent la timpi. În a două manșă, Phoenix a oprit cronometrul la două minute și șaptesprezece secunde și i-am trimis prin mesaj că nu sunt nervos.
Aș vrea să mulțumesc AutoBlic pentru un concurs organizat ireproșabil și publicului foarte numeros care a fost așa de generos cu noi, piloții. De asemenea, aș vrea să îi mulțumesc prietenului Edwin Keleti pentru că a ales să debuteze la clasă istoricelor cu o Dacia Sport, fostă vicecampioană națională la raliuri la mijlocul anilor ‘80. Îi doresc o carieră lungă și frumoasă la istorice.
Să ne vedem cu bine curând la Raliul Argesului unde voi fi prezent alături de Andrei Barbu – copilot, de inimoasa și generoasa echipă de asistență tehnică, Varu’ Nicu Motorsport, dar și de noua mașină de concurs, mașină ce va fi prezentată curând.” a declarat Cătălin-Cedric Ghigea.
Partenerii lui-Cătălin sunt AutoItalia, importator Alfa Romeo, publicația RacingWheels, Foerch, MOTUL, echipa de asistență Varu’ Nicu Motorsport și Oldtimer Studio.
Credit foto: Cătălin Stoia