O noua etapa ROTAC la orizont
Dupa o prima etapa de succes, Campionatul National de Time Attack ROTAC revine pe deja cunoscutul MotorPark Romania, dar de aceasta data, pilotii vor parcurge circuitul in sens invers oferindu-le o noua provocare concurentilor inscrisi in competitie.
Parcurgerea in sens invers a circuitului nu este o noutate pentru ROTAC, in trecut avand loc etape in aceeasi configuratie. Dar provocarea cea mai mare a pilotilor este adaptabilitatea la abordarea virajelor care in sens normal se puteau lua flatout, iar acum sportivii vor trebui sa isi calculeze stilul de pilotaj pentru a ataca virajele in sensul opus al pistei si in plus, ei trebuie sa fie si eficienti in lupta cu timpul, orice greseala aducand secunde in plus la timpul lor final.
Lista de inscrieri este deja una incarcata, mai ales la clasele Pocket Rocket, acolo unde gasim 16 piloti si cu siguranta vom avea o cursa de sprint pe cinste. Nume precum Valentin Cretu, Denis Constantin Mihai, Patricia Sarbu Marculet, Cabral Ibacka, Cristian Deaconu, Radu Ariciu, cat si restul celor inscrisi sunt pregatiti sa ofere un spectacol desavarsit pe circuit in lupta lor contratimp. Un alt nume notabil ce revine in ROTAC este Alexandru Daianu, pilotul din Targu Jiu aducand la start, o premiera pentru motorsportul romanesc. Acesta va concura pe un Peugeot 407 STCC adus din Suedia, masina ce a participat in Campionatul Suedez de Turisme.
Totodata la aceasta runda de ROTAC concurenta din mai toate clasele de concurs anunta noi recorduri pe circuitul din Ialomita, iar astfel, va asteptam la circuit sa vedeti actiunea sau din spatele ecranelor, live pe canalul de Youtube-Federatia Romana de Automobilism Sportiv, Duminica 5 Iunie de la orele 14:20 pentru mansa de SuperLap si de la 15:20 pentru cursa de Pocket Rocket Sprint, iar comentariul fiind asigurat de Stef Raita si Cristina Lazar.
ROTAC este sprijinit de Nankang Motorsport Europe, SRZ Powdercoating, TCM Tuning, Pro Detaling, TF Service, Racing Nick, Smart Driving Romania, fiind organizat in parteneriat cu MRT Motorsport, sub egida FRAS.