NOI VREM IN FIA!!!

RIS14_3641

CA LA NOI LA NIMENI!!! CUM ESTE SCURTAT UN RALIU SAU CUM SA ITI BATI JOC DE TOATA LUMEA?

La Raliul Sibiului ati cerut contrar oricarui regulament de raliu zona de incalizire a anvelopelor, pentru ca FRAS a decis ca Transfagarasanul in coborare e periculos.

A venit Raliul Iasului.

Sa presupunem ca sunt un pilot de raliu din campionat, unul din acela de la Cupa Dacia pe care FRAS nu il sprijina deloc si ma lupt pentru o pozitie in clasamentul general cu un alt coleg cu resurse la fel de limitate ca si mine. Ne alegem cateva raliuri la care sa mergem printre care Raliul Iasului. Dupa ce imi platesc taxa de raliu cu coeficient 1,2 sa aflu ca m-am inscris la un raliu de coeficient 1 si chiar daca ajung pe podium nu castig punctele necesare pentru a urca in clasament. Domnilor oficiali din Comisia Nationala de Raliuri cum ati aprobat un raliu daca aveati intentia sa il scurtati? Securitatea si siguranta unui raliu presupune ca se verifica inaintea startului festiv sau cel putin cu cateva zile inainte de probele speciale. Unde ne indreptam cu astfel de decizii? Ce observatori de securitate? Ce functie e asta? Care e rostul ei? Sa distruga raliuri? Domnule presedinte Norris Mageanu am avut mare incredere in dumneavoastra, pana acum nimic nu s-a schimbat, in afara de tobosari consacrati nu am vazut nimic.

PS: DOMNULE PRESEDINTE AL COMISIEI DE RALIURI IOAN BADIU, CAND MEMBRII FRAS SE MAI GANDESC SA ORGANIZEZE CATE UN RALIU AR TREBUI SA MAI CEARA CATE O PARERE DESPRE CUM SE FACE, SA NU CUMVA SA ISI ANULEZE DUPA ACEEA SINGURI PROBELE SI CHIAR RALIUL!

Noutati
Vezi mai multe