Mikkelsen si Latvala pe un al patrulea model oficial WRC la Hyundai, respectiv Toyota?

Dupa retragerea celor de la Citroen Racing, FIA a luat o decizie importanta in ceea ce priveste echipajele din Campionatul Mondial de Raliuri ( World Rally Championship ), permitand crearea unei echipe secunde pentru producatorii.

Consiliul Mondial pentru raliuri a autorizat intrarea unei a doua echipe de catre producatorii ramasi in WRC in sezonul 2020, gasind astfel solutia optima pentru a pastra acelasi numar de masini care vor lua startul in sezonul viitor. Amintiti-va de echipele „B” ale echipei Citroën Junior, Team Stobart sau D-Mack care alergau in trecut de exemplu.

Astfel, aproape sigur Andreas Mikkelsen va pilota un model i20 WRC care va conta pentru cea de-a doua echipa si va lua startul la cel putin  7 etape din totalul de 13.

 hyundai wrc 2020

Echipa japoneza va face acelasi lucru si va incepe cu un al 4-lea Yaris WRC pentru un minim de 7 raliuri. Jari-Matti Latvala este un candidat pentru acest al patrulea Yaris WRC, pe care il va impartasi cu siguranta cu japonezul Katsuta si poate Nasser Al-Attiyah.

Singura restrictie, dincolo de un program minim de 7 etape, este aceea ca pilotul nu are voie sa adune puncte pentru echipa principala.

Prin urmare, daca Toyota va lansa 3 Yaris WRC  prin Ogier, Evans si Rovanperä, ramane de vazut cine va lua startul cu Hyundai in etapele din Suedia si Finlanda in special, etape la care Loeb si Dani Sordo nu doresc sa participe cu al treilea i20, alaturi de Tanak si Neuville. 

Craig Breen este, evident, unul dintre candidatii la aceast program. Irlandezul si-ar putea completa programul cu mai multe etape mondiale cu Hyundai i20 R5, deoarece se pare ca echipa coreeana va fi mai implicata in WRC-2 in sezonul viitor.

Cel de la M-Sport sunt inca in vanatoarea de bugete, care sa le asigure efortul financiar pentru pilotii si pentru sezonul WRC 2020. Suninen si Lappi vor avea o multime de colegi de echipa diferiti in sezonul viitor.

Recomandari pentru tine!