La finele unei campanii internaționale de succes în GT4 European Series Northern Cup, în cadrul căreia și-a trecut în cont prima victorie la clasa Am pe Red Bull Ring (Austria), Eduard Anton a revenit în competițiile interne cu două obiective clare: victoria la clasa H1 1600 în Romanian Endurance Series și adjudecarea recordului pistei de casă, MotorPark România, din județul Ialomița.
Al doilea țel a fost atins în cadrul etapei a patra și totodată ultima a Romanian Time Attack Challenge. Eduard Anton și echipa BADI au concurat la clasa Unlimited cu monopostul Formula Renault 2.0, iar ziua a început cu un prim antrenament la o temperatură a asfaltului de doar 12 grade Celsius. Ulterior, au fost montate pneuri Hankook noi pe monopost și Anton a putut să coboare pentru prima oară în istoria circuitului sub 1m40s pe turul complet de 4,129km.
Cele mai bune condiții ale zilei au fost în jurul orei 15, când a avut loc și prima cursă ROTAC. Cu același set de pneuri folosit anterior, Eduard Anton a reușit să parcurgă un tur lipsit de trafic și a oprit cronometrul la 1:39.310, stabilind reperul absolut pe MotorPark. Ulterior, el a mai bifat pe final de zi un tur sub 1m40s, afirmând că în lipsa vântului puternic din est s-ar mai fi putut găsi câteva zecimi.
Victoria în etapa ROTAC l-a adus pe poziția a treia în clasamentul general al clasei Unlimited la final de an, chiar dacă aceasta a fost unica sa prezență în campionat. În lipsa unei serii dedicate monoposturilor în România, probele de time attack rămân unica alternativă pentru a viza asemenea recorduri, iar Eduard Anton promite deja corectarea acestui reper în 2018!