Proiectul Centrului de Comanda al WRC progreseaza conform planului.
Sezonul viitor, categoria de varf din WRC va suferi numeroase modificari, cele mai importante fiind eliminarea unitatilor hibride si revizuirea sistemului de punctaj. Pe langa reglementarile tehnice, sunt in pregatire si alte actualizari.
Promotorul WRC lucreaza pentru a spori atractivitatea seriei, iar o initiativa cheie este proiectul cunoscut sub numele de „Centrul de Comanda”.

Scopul Centrului de Comanda este de a colecta date de la masini si de a le folosi pentru a oferi noi oportunitati de informare pentru fanii de raliuri. Centrul de Comanda va fi o structura in care un reprezentant din fiecare echipa va putea monitoriza in timp real starea masinilor lor atat pe etapele speciale, cat si pe sectiunile de drum.
Aceasta inseamna, de asemenea, ca echipele vor avea acces la datele competitorilor, care anterior erau pastrate secrete.
O incercare fizica, la scara mica, a Centrului de Comanda a fost planificata pentru Raliul Central European, dar in cele din urma nu a fost realizata. Cu toate acestea, Directorul de Evenimente WRC, Simon Larkin, a declarat ca testarile au continuat conform planului, iar Centrul de Comanda va fi utilizat pentru prima data la Raliul Monte-Carlo de anul viitor.
In prezent, datele afisate in transmisiunile live WRC reprezinta doar o mica parte din informatiile colectate de cei peste o suta de senzori ai masinilor Rally1.
In viitor, cu noul sistem, va fi posibil sa se monitorizeze, de exemplu, uzura anvelopelor, strategiile soferilor in ceea ce priveste anvelopele si diferentele in stilurile de conducere. Daca o masina se defecteaza intr-o proba speciala, publicul ar putea fi informat imediat despre problema.
Scopul este, de asemenea, de a integra comunicatiile radio ale echipelor in transmisiunile live, oferind spectatorilor o perspectiva asupra modului in care echipele gestioneaza situatiile problematice sau cum inginerii ii instruiesc pe soferi sa efectueze reparatii. Acest lucru ar dezvalui povesti adesea neauzite.
Intentia este de a oferi mai multa transparenta publicului cu privire la ceea ce se intampla in culisele WRC. Acest lucru va necesita, de asemenea, colaborarea echipelor, deoarece impartasirea secretelor cu concurentii poate sa nu para ideala.
Un stimulent pentru echipe sunt datele live furnizate de promotor, deoarece pana acum, echipele au primit doar date de la masina atunci cand masina ajungea in parcul service.