DTO Rally Team a incheiat sezonul-maraton de raliuri din 2021

epantofi.ro

Raliul Bucovinei a tras cortina peste un sezon 2021 plin pentru DTO Rally Team. Echipa argeseana a luat startul la 9 din cele 10 etape ale Campionatului National de Raliuri Betano, fiind absenta doar la competitia inaugurala, desfasurata pe zapada din judetul Covasna. Cursele programate in Transilvania, Maramures, Muntenia, Moldova si Bucovina au purtat cele trei echipaje prin zeci de localitati si in fata miilor de fani sau curiosi care au aplaudat concurentii.

DTO Rally Team a fost reprezentata in 2021 de trei echipaje care si-au propus sa fie rapide, sa faca spectacol si sa se distreze pe probele speciale. Cristi Dolofan si Traian Pavel au „alergat” la bordul unui Citroen C3 Rally2, Eugen Caragui si Robert Fus au fost la start cu un Peugeot 208 R5, in timp ce sotii Bogdan si Delia Nastase au concurat cu un Mitsubishi Lancer EVO IX.

Ultima cursa din 2021 s-a desfasurat pe superbele drumuri din Bucovina, Municipiul Campulung Moldovenesc fiind gazda caravanei raliului. Cu probe speciale rapide si spectaculoase intr-o zona pitoreasca, Raliul Bucovinei a reprezentat o incheiere superba pentru DTO Rally Team. Cele trei echipaje prezente au participat la spectacolul de pe strazile din Suceava, acolo unde a avut loc Rally Show-ul, cat si pe drumurile dintre Campulung si Sucevita, doua puncte de interes din nordul tarii.

Cristi Dolofan si Traian Pavel au concurat in sapte curse in acest sezon, reprezentand DTO Rally Team la cel mai inalt nivel: la bordul unui Citroen C3 Rally2. Echipajul a fost permanent in lupta pentru primele locuri in clasamentul general, reusind la finalul sezonului locul patru in cadrul clasei RC2. „Desi a fost un sezon lung, cu multe etape, pot spune ca sunt trist ca s-a terminat. Mi-as fi dorit sa mai am posibilitatea sa urc la bordul Citroen-ului C3 Rally 2 deoarece marturisesc ca nu as mai cobori din el. Fiecare cursa e o bucurie, fiecare kilometru parcurs e o placere. Totul a functionat foarte bine in acest sezon si cu siguranta in 2022 vom continua in aceeasi formula.” a spus Cristi Dolofan.

2021 a fost un an solicitant cu un rol dublu: copilot si Team Manager al echipei. Desi la inceput am discutat cu Cristi Dolofan sa mergem impreuna la Winter Rally pentru a ne distra pe zapada si pentru a vedea cum lucreaza noul upgrade al C3-ului Rally 2, am ajuns sa formam un echipaj pentru tot sezonul. Vreau sa-i multumesc pentru increderea acordata! Ne-am distrat, am facut spectacol si am savurat fiecare kilometru petrecut in masina de curse!” a declarat Traian Pavel, copilotul lui Dolofan in acest sezon competitional.

La comenzile unui Peugeot 208 R5, Eugen Caragui si Robert Fus au incheiat cu succes primul sezon la bordul unei masini cu tractiune integrala. Echipajul a concurat pe probele speciale intr-un numar de opt curse din 2021, progresand constant, acumuland informatii si experienta cu fiecare kilometru parcurs. „Pentru noi sezonul 2021 a fost superb, parcurs cu o masina superba! Este o reala placere sa pilotezi un R5, chiar si din prima generatie, iar senzatiile oferite depasesc orice asteptare. A fost un sezon de acomodare, fiind pentru prima data cand merg cu o masina cu tractiune integrala. Pe plan sportiv sunt bucuros ca am imbunatatit ritmul de la o etapa la alta, iar 2022 va fi un an in care experienta acumulata va conta foarte mult.” a descris Eugen Caragui sezonul sau in Campionatul National de Raliuri Betano.

Bogdan si Delia Nastase au fost permanent in lupta pentru titlul clasei 11, acolo unde au concurat cu un Mitsubishi Lancer EVO IX. Echipajul a fost cel mai rapid pe probele speciale, insa unele probleme i-au tinut departe de rezultatele meritate, terminand astfel sezonul pe locul cinci in cadrul categoriei. In plus, cei doi si-au facut in 2021 debutul pe un model C3 Rally2, o masina de top pregatita de catre Citroen.

Pentru noi a fost un sezon foarte bun din punct de vedere sportiv. Am aratat ca avem viteza necesara si ca putem sa ne batem pentru locurile fruntase in clasamentul OPEN. Pentru 2022 vom analiza impreuna cu echipa tehnica ce putem imbunatati pentru a avea fiabilitatea necesara unui ritm de TOP 5, pentru ca obiectivul de a merge “tare” nu il vom schimba. Sezonul 2021 a insemnat si prima cursa cu un R5 (Citroen C3 Rally2), o masina senzationala de care am fost foarte incantat, pentru care vreau sa multumesc inca odata echipei DTO Rally pentru oportunitatea acordata.” a spus Bogdan Nastase la finalul lui 2021.

Pe langa participarile nationale, DTO Rally Team a fost reprezentata in Balkan Rally Trophy de catre Dolofan si Pavel, care s-au aliniat la startul Rally Bulgaria. In plus, echipa argeseana a fost implicata in oferirea de servicii de asistenta tehnica catre numerosi concurenti din campionatele nationale din Romania, toti reusind performante foarte bune cu ajutorul DTO Rally.

Sezonul competitional a insemnat un maraton pentru DTO Rally, cu masini prezente la 10 etape din CNRB, dar si participari internationale. In paralel am oferit servicii de asistenta tehnica si inchiriere masini, atat pentru campionatul national, cat si pentru competitii internationale, iar feedback-ul primit este unul mai mult decat pozitiv, ceea ce ne da incredere sa continuam si sa imbunatatim serviciile oferite. Pentru aceste realizari vreau sa multumesc membrilor echipei: piloti, copiloti, mecanici si tuturor celor implicati in acest proiect. Buna functionare a echipei i se datoreaza si lui Bogdan Dumitrescu, caruia ii suntem recunoscatori pentru ca a acceptat sa ne ofere sprijinul.” a spus Traian Pavel, Team-Manager-ul DTO Rally.

DTO Rally Team are parte de cateva statistici interesante la finalul sezonului 2021:
● 9 raliuri la care echipa a luat startul, in diferite judete din tara: Brasov, Harghita, Maramures, Arges, Bacau, Sibiu, Iasi, Cluj si Suceava
● Zeci de localitati vizitate in timpul curselor din acest sezon
● 82 de probe speciale si un total de aproximativ 930 de kilometri cronometrati
● Peste 2300 de kilometri de etapa de legatura intre cele 82 de probe speciale
● Aproape 200 de anvelope folosite de cele trei masini de concurs
● 10 mecanici la fiecare competitie
● 3600 litri de benzina folositi de masinile de curse
● 24 de caiete utilizate de copiloti
● Peste 2000 de pagini de dictare scrise

Sezonul 2022 este departe, dar in acelasi timp foarte aproape. Am inceput deja pregatirile si se spune ca ceea ce functioneaza bine nu trebuie schimbat, astfel vom pastra nucleul actual, dar vom lucra pentru a imbunatati atat partea sportiva, cat si partea tehnica. In 2022 vom avea noi provocari pe care nu le putem inca dezvalui si ma bucur ca reusim sa atragem parteneri cu care impartasim aceeasi viziune.” a incheiat Traian Pavel.

In sezonul 2021, echipajele DTO Rally Team au alaturi o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Ion Mos, Grupul Fildas – Catena, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, HidroGaz, Repsol prin Valtec Premium Lubricants si Placari Faine Grup.

Recomandari pentru tine!