Cupa Gorjului 2019: Lucien Hora castiga la Ranca
Cupa Gorjului 2019 a punctat ca si etapa a VII -a din Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop si a fost adjudecata de resiteanul Lucien Hora la bordul unui monopost Lola B99/50. Silviu Dumitrescu reuseste sa obtina al doilea timp la Ranca la bordul unui Osella PA21/E2, iar Emil Nestor termina pe III la general cu a sa Norma M20 FC.
Lucien Hora reuseste sa se impuna in etapa desfasurata in weekendul care tocmai a trecut si s-a desfasurat pe traseul care leaga Ranca de Novaci, mai exact pe Transalpina.
Prima mansa de concurs a fost adjudecata de Hora, reusind sa parcurga cei 5.025 km intr-un timp de 2:31,565, devenind chiar noul record a traseului de la Ranca, dupa ce anul trecut Andrei Dumitrescu stabilea un nou record al traseului. Silviu termina la +0:01,101 in spatele resiteanului, iar Nestor ajunge cu +0:03,713 fata de prima pozitie.
Mansa a doua de concurs este adjudecata de Silviu Dumitrescu cu a sa Osella PA21/E2, urmat de Hora si de Emil Nestor.
Radu Benea ( Peugeot 208 R2 ) reuseste sa isi adjudece victoria la debutanti, urmat de Luca George ( Citroen C2 R2 ). Adrian Manta termina aceasta etapa de la Ranca cu al treilea timp.
Mihai Leu devine campion national la Categoria 1 dupa victoria de la Ranca.
La Categoria I s-a impus Mihai Leu, cel care devine campion national la aceasta categorie, reusind sa se impuna in 6 etape din cele 7 disputate pana acum. Calin Manitiu il urmeaza, iar Cosma Eduard reuseste sa prinda podiumul la aceasta grupa.
Lucien Hora se impune si la Categoria a II-a, urmat de Silviu Dumitrescu si de Emil Nestor. La grupa A s-a impus Ciobotaru Ciprian, acesta devenind deja matematic campion national la aceasta grupa dupa etapa de la Medias. Horia Gheorghe reuseste sa termine pe pozitia secunda, urmat de Savloschi Dragos care a participat la bordul unui Mitsubishi Lancer Evo 10.
Calin Manitiu ( Subaru Impreza N12 ) se impune la Grupa N, urmat de Alexandru Mitroi care reuseste sa termine pe pozitia secunda la bordul unui Mitsubishi Lancer Evo X, iar Octavian Ciovica termina pe 3 cu al sau Mitsubishi Lancer Evo IX.
La EC2 (H) s-a impus Cuzma Bogdan ( Mitsubishi Lancer Evo 9 ), urmat de Radut ( Mitsubishi Lancer Evo 8,5 ) si de Costi Stratnic cu al sau model Dacia Logat STCC.
Andrei Serban ( SANU ) reuseste sa isi adjudece victoria la doua roti motrice fata 2RM (F2), urmat de Riccardo Tarabelli cu al sau model superb Renault Clio Cup. La bordul unui VW Golf IV, Cosmin Gruba reuseste sa termine Cupa Gorjului pe ultima treapta la grupa destinata modelelor cu tractiune fata.
La Istorice, s-a impus Dorin Alexandrescu cu al sau model VW Golf MK1, urmat de Bortica Adrian si de Ghigea Catalin. In cadrul grupei E2-1600 s-a impus Barabas Robert, urmat de Sandu Daniel si de Durche Florin. Sanu se impune la E2-2000, urmat de Tarabelli si de Gruba.
Ghinea Emil termina pe prima pozitie la E2-3000, urmat de Ciopleias Ionut si de Aurelian Opritoiu. La E2+3000 s-a impus Cuzma Bogdan, urmat fiind de Lucian Radut si de Cuzma.
Etape comune cu Campionatul National de Viteza in Coasta 2 la Cupa Gorjului 2019
La Cupa Gorjului 2019 s-au desfasurat si doua etape din Campionatul National de Viteza in Coasta 2, Liga secunda a campionatului, acolo unde s-au desfasurat etapele cu numarul XI si XII.
Sergiu Tarla Gao reuseste sa se impune in ambele zile de la Ranca. In cadrul etapei a XI-a acesta se impune in detrimentul lui Cosmin Oprinescu si a localnicului Alexandru Andreoiu.
Duminica, Gao reuseste sa se impuna din nou, insa de aceasta data Darius VILSAN termina pe pozitia secunda cu al sau model BMW 325I. Cosmin Oprinescu termina etapa XII pe pozitia a treia.