Costi Stratnic campion la clasa diesel si sanse la titlul de campion la clasa GT

Pilotul echipei Yacco Racing Romania, Costi Stratnic, este campion national al clasei diesel, cu o etapa inaintea finalului de sezon a campionatului national de viteza in coasta dunlop.

costi-stratnic

 

Costi Stratnic la bordul unui BMW Coupe de grupa H, reuseste sa devina campion national al clasei diesel cu o etapa inaintea finalului de sezon. Costi a reusit sa se impuna in 6 din cele 7 etape desfasurate pana acum, urmand ca in perioada 15 -16 octombrie sa se desfasoare ultima etapa din acest sezon de viteza in coasta.

Sezonul a fost unul greu, cu un inceput „hardcore” la Rasnov, dupa un accident destul de serios. Insa unul din motivele pentru care sunt indragostit de motorsport este ca te invata si umilinta si gloria in aceeasi masura, iar asta m-a facut sa repar urgent masina cu ajutorul lui Aurelian Andronache si sa revin in lupta atat la podiumurile de la GT cat si la Diesel. La diesel lupta este inegala cu colegii mei avand in vedere dotarea, insa la GT avem o lupta mult mai animata cu Ferrari, Bmw si Clio V6 la start, asa ca acolo orice punct acumulat a insemnat o experienta deosebita.” a precizat Costi

Costi mai are sanse matematice sa devina campion national si la 2 roti motrice, la clasa GT.

 

As mai adauga ca masina inca ne face probleme cu electronica, iar mie inca imi este greu sa stapanesc cuplul urias pe virajele stranse si lipsa de putere pe aliniamentele de viteza. Platesc deasemenea tributul uneia din cele mai grele masini din campionat , 1370 kg. S-a vazut asta si in vitezele integistrate pe linia dreapta a startului la Campulung, unde masina mea a inregistrat cea mai mica viteza finala si asta insemnat o mai mare lupta pe viraje pentru a recupera.

Ce este bine, este ca experienta RWD este unica si cu siguranta ca nu ma voi putea desparti de ea mai ales cand am niste colegi cu un talent urias precum Alex Mirea si Matei Stancu in aceeasi categorie si a caror presiune si pasiune ma obliga la mai mult pe viitor. Ma gandesc acum pe final de sezon la doua alternative fie sa schimb BMW-ul cu un alt RWD sau sa schimb motorul diesel cu unul pe benzina care sa imi dea mai multe sanse in lupta cu colegii mei, insa asta incepand cu sezonul viitorMultumesc Yacco Romania, BCR, Autonet dealer Yokohama , Automobile Bavaria si TCM Turbo” a mai spus pentru fanrally.ro Costi Stratnic

 

O mare reusita a acestui an este si infiintarea Yacco Racing Team cate pentru prima data aparuta in Campionat a si reusit sa ocope de mai multe ori podium si totodata sa arate o imagine unitara in campionatul national de viteza n coasta dunlop. Sunt sigur ca si altii ne vor urma acest exercitiu” a mai adaugat Costi.
 
 
 Credit Foto: Dragos Ionel Popescu

Subiecte asemanatoare: