Trofeul Opel 2019: Stefan Stoev castiga ultima etapa a CNVC-D 2019
Trofeul Opel 2019 a fost adjudecata de Stefan Stoev. Bulgarul a reusit sa se impuna in ultima etapa din campionatul national de viteza in coasta dunlop ce s-a desfasurat in acest weekend la Brasov, urmat de Bogdan Cuzma si de Zlatkov pe ultima treapta a podiumului.
Stoev reuseste sa obtina un nou record pe acest traseu, reusind un timp de 2:14,004 sec. in prima mansa de concurs la bordul Silvercar-ului sau. Cuzma reuseste al doilea timp in aceasta mansa, fiind urmat de Lucien Hora, care a venit la brasov fara a avea emotii, acesta fiind deja campion national absolut inainte de etapa brasoveana.
Ovidiu Zaberca reuseste sa se impuna la Cat I la bordul unui Audi R8, urmat de Alexandru Pitigoi ( Porsche Cup) si de Mihai Leu cu al sau Ferrari. Stefan Stoev se impune si la CAT II, in fata lui Cuzma si a bulgarului Zlatkov.
La Grupa A, Istvan Soos se impune in fata lui Edwin Keleti care a revenit pe modelul Mitsubishi, dupa ce acesta a participat in cadrul Dacia Revival. Ciprian Ciobotariu incheie podiumul acestei grupe, insa acesta a venit de placere, fiind deja campion national al grupei inainte de Trofeul Opel 2019.
La Grupa N s-a impus Calin Manitiu cu al sau Subaru, iar Octavian Ciovica reuseste sa termine etapa pe pozitia secunda si devine vicecampion al grupei in 2019. Dudu Senchea termina aceasta etapa pe pozitia a treia.
Zaberca ocupa prima pozitie si in cadrul clasei GT, urmat de Alexandru Pitigoi si de Mihai Leu. Cuzma reuseste sa isi adjidece victoria la EC2 (H) in fata lui Zlatkov ( Audi S1 ProSpeed) si a lui Lucian Radut cu al sau Mitsubishi Evo 8.5.
La CN/E2-SC s-a impus acelasi Stoev, urmat de Andronache si de Dani Otil. Spuderka se impune in cadrul Dacia Revival, urmat de Mihai Alexandrescu si de Valentin Nemteanu.
George Luca se impune la Debutanti, urmat fiind de Adrian Manta si de Catalin Ienasel. Ricardo Tarabelli se impune la 2RM (F2) cu un Renault Clio Cup, pozitia secunda revenind la Andrei Serban, iar Bogdan Rusea termina pe 3.
Adrian Maduta reuseste sa se impuna la Diesel, urmat de Catalin Cismaru si de Alin Troanca.
Adrian Bortica se impune la istorice, in fata lui Dan Spuderka si a lui Mihai Alexandrescu.
Florin Durche s-a impus la E2-1600, urmat de Robert Barabas si de Alexandru Krepelka.
Ricardo Tarabelli reuseste sa se impuna si la E2-2000, Andrei Serban termina pe 2, iar pozitia a treia fiind ocupata de Bogdan Rusea.
E2-3000: Adrian Maduta reuseste sa se impuna, urmat de Paul Turcanu si de Alexandru Lascu, iar la E2+3000 s-a impus Cuzma, urmat de Zlatkov si de Lucian Radut.
Rezultate complete AICI