Simone Tempestini s-a impus la SuperRally Bucuresti, Borlovan ramane lider la general
La bordul modelului Porsche 997 RGT pe care ne-am obisnuit sa il vedem in campionatul de raliuri, Simone Tempetini a reusit sa se impuna in etapa a treia din Campionatul National de SuperRally, aceasta avand loc in 5 octombrie 2024 la Bucuresti. Pe lista de inscrieri finala se regaseau 25 de concurenti, acestia avand de parcurs un traseu amenajat in lungime de 2,75 km in jurul Salii Palatului.
Pozitia secunda la Trofeului UniCredit Leasing powered by Kia a fost ocupata de Costel Casuneanu cu modelului Skoda Fabia RX, care se afla la egalitate de puncte la general in C.N. de SuperRally cu Radu Benea dupa cele trei etape desfasurate pana acum, acesta din urma ocupand pozitia a treia la finalul etapei din Capitala.
Marele favorit la castigarea titlului de campion absolut, Leo Borlovan, nu a avut parte de o etapa asa cu si-a dorit, terminand penultima etapa din sezon pe pozitia 14, insa a obtinut 1 punct in clasamentul general, avand in fata sa piloti cu licenta One Event, acestia nepunctand in clasamentul general anual.
Timisoreanul ramane insa lider in clasamentul general al Campionatul National de SuperRally, acumuland dupa trei etape 51 de puncte, urmat de Radu Benea ( 45 puncte ) si Costel Casuneanu ( 45 puncte ), cei doi aflandu-se la egalitate de puncte.
Dupa problemele de la etapa din banat, Dragos Savloschi a schimbat materialul de concurs, trecand de la Radical Prosport Evo la Ligier Js51 Evo, obtinand cea de-a patra pozitie la general, acumuland 33 de puncte dupa Bucuresti SuperRally. Nepunctand in clasamentul general absolut, la fel ca Simone Tempestini, Norbert Maior reuseste un timp mai slab cu 1 secunda fata de colegul sau de la Napoca Rally Academy, obtinand a cincea pozitie la general.
Acum sa facem o trecere in ceea ce s-a intamplat la Trofeului UniCredit Leasing powered by Kia 2024 in cadrul claselor si a echipelor.
Dragos Savloschi a reusit sa obtina o victorie categorica la Clasei 1, urmat la peste 5 secunde de Aurelian Andronache care a luat startul la bordul unui WOLF GB08. Pozitia a treia i-a revenit lui Leo Borlovan, care ramane si in cadrul clasei pe prima pozitie cu 40 de puncte, la o diferemta de 13 puncte de Savloschi care ocupa dupa cele trei etape desfasurate pozitia secunda cu 27 de puncte acumulate, iar la 5 puncte diferenta il regasim pe Andronache ( 22 de puncte )
Desi Simone Tempestini s-a impus la Bucuresti, Costel Casuneanu ( 58 puncte ) pleaca cu maximum de puncte in cadrul Clasei 2 gratie locului secund ocupat, iar Radu Benea ( 54 puncte ) a incheiat pe pozitia a treia in etapa din Capitala, fiind la 4 puncte in spatele liderului general al Clasei 2. La bordul unui Ford Fiesta R5, Adrian Teslovan ( 40 puncte ) termina aceasta etapa cu al saselea timp, insa pleaca cu punctele aferente pozitiei a treia, ocupand acceasi treapta si in cadrul clasei cu o etapa inainte de incheierea sezonului competitional.
La bordul unui Audi RS3 LMS TCR, Sorin Hutanu ( 75 puncte ) s-a impus in fata lui Claudiu Motoc ( Honda TCR – 51 puncte ) si a lui Niculas Benea ( Peugeot 208 R2 – 42 puncte ) in cadrul Clasei 2A, acesta fiind si top 3 in clasamentul general anual.
Casuneanu a reusit sa isi treaca in cont si victoria Clasei 2B, urmat de Norbert Maior si de Adrian Teslovan. Clasamentul general anual in Clasa 2B il are pe Casuneanu in fotoliul de lider, urmat de Teslovan cu 43 de puncte si Alexandru Filip cu 42 de puncte.
La GT, Simone a dominat autoritar cursa, in fata lui Radu Benea si a lui Jerome France. Gratie locului secund obtinut la Bucuresti, Radu Benea a devenit matematic campion la GT cu al sau Ferrari 488 Challenge Evo, acumuland 61 de puncte. Pozitia a doua este ocupata de Mihai Leu cu 33 de puncte, iar Sergiu Tirla se afla pe trei cu 27 de puncte.
Clasament general Trofeului UniCredit Leasing powered by Kia