Din fericire, pilotul britanic a fost evaluat de personalul medical de la circuit si a fost declarat apt, insa modelul pilotat de acesta, VF-25, a suferit daune semnificative.
Cu putin peste douazeci de minute ramase din sesiune, pilotul Haas a lovit prea tare bordura si a iesit de pe traseu la virajele 9 si 10, ajungand pe nisip, ceea ce a dus la o pierdere de control si, in cele din urma, la o coliziune cu zidul. In momentul incidentului, pilotul de la Hass se afla pe locul 18.
Inainte de sesiune, Bearman a declarat:
„Sunt nerabdator sa vad cum se comporta masina cu un nivel mai scazut de combustibil, deoarece din cauza unor probleme, nu am reusit sa fac asta pana acum. Asadar, va fi o experienta interesanta si placuta, deoarece a pleca de la test fara a avea o tura cu combustibil redus a fost destul de greu de acceptat.
Fiind pe un circuit nou, este foarte diferit fata de Bahrain, iar modul in care masina se adapteaza la acest traseu si performanta sa vor fi esentiale. Cred ca ne va oferi multe informatii despre cum va decurge sezonul, daca reusim sa iesim direct pe P1 si sa avem un echilibru bun si o senzatie placuta, asa cum am avut in Bahrain, atunci cred ca este un semn ca masina va performa bine pe diferite tipuri de circuite.„
Vremea va fi destul de calda in acest weekend, spre deosebire de conditiile din Bahrain, pilotul sperand sa ajunga la un echilibru favorabil inca de la inceput si sa poata trece direct la ajustarile necesare.
Haas VF-25 a suferit daune atat la partea din fata, cat si la cea din spate. Echipa americana va avea un interval strans pentru a pregati masina pentru FP2. Dupa cele trei zile de teste de pre-sezon in Bahrain, aceasta este prima ocazie cand Bearman piloteaza masina cu un nivel mai scazut de combustibil si pe pneuri moi, ambele aspecte putand contribui la incident.