Final de prima zi in Cupa Resita – Emil Ghinea de neinvins

Sezonul national de viteza in coasta a poposit in aceste zile la Resita, acolo unde se desfasoara a 3-a etapa a sezonului. 50 de masini au luat startul pe traseul de 4750 metri ce porneste din Resita si urca spre Carasova.
In urma celor 5 manse competitionale – 3 de recunoastere si 2 de antrenament cronometrat, Emil Ghinea (Norma M20-F) ramane cel mai rapid pilot al competitiei, mangaliotul reusind un BEST TIME de 02:09,028 in recunoasteri respectiv 02:08,416 in prima mansa de antrenament. Acesta a decis sa nu mai urce in a doua mansa de antrenament, intrucat regulamentul specifica doar o urcare obligatorie.

Astfel, intaietatea pe ultima urcare i-a revenit brasoveanului Octavian Ciovica (Radical SR8 RS), care nu a reusit sub nicio forma sa-l detroneze pe rivalul sau, incheind prima zi a competitiei resitene pe pozitia secunda cu un BEST TIME de 02:10,266 – obtinut tot in prima mansa de antrenament cronometrat.

Al treilea timp al primei zile de la Cupa Resita a fost stabilit de localnicul Claudiu Ciuca (Seat Leon Cupra TCR), care a oprit cronometrul la 02:20,205. Practic, prin aceasta performanta, pilotul resitean a stabilit timpul de referinta al categoriei I – dedicata automobilelor cu caroserie inchisa – acolo unde in urma lui s-au clasat, in ordine, banateanul Radu Benea (Porsche 911 GT3 Cup) la numai 5 zecimi diferenta, respectiv George Schiopulescu (Seat Leon Cupra TCR) la aproape 3 secunde de concetateanul sau (n.r. Ciuca).

Prezent la start cu al sau Silver Car S2 – un prototip extrem de usor – Razvan Dragomir a completat TOP3-ul categoriei II, clasandu-se al 6-lea in ierarhia generala. „Abonat” al pozitiei a patra in primele doua etape, Dominic Marcu nu a putut urca mai sus de locul 7 in clasamentul general, Tesla Model 3 Performance pilotata de el fiind mai prietenoasa cu suprafata umeda decat cu cea uscata.

Cu o performanta deosebita au incheiat prima zi si resitenii Darius Vilsan (BMW E36 325i) cu un loc 8 la general, respectiv Andrei Precup (Seat Toledo TDi), acesta din urma aducand „Locomotiva” resiteana pe pozitia a 9-a, TOP10-le fiind completat de Claudiu Erhan cu modelul de productie italiana ATS RR Turbo.

Clasamentul antrenamentelor de sambata poate fi accesat AICI
Ordinea de start pentru ziua de duminica este disponibila AICI

PROGRAMUL ZILEI DE 08 IULIE (DUMINICA)

Cupa Resita – editia din 2023 – este un eveniment organizat de Federatia Romana de Automobilism Sportiv in parteneriat cu asociatiile sportive Auto Blic si ACM Sport Resita, cu sprijinul Primariei si Consiliului Local al municipiului Resita, Consiliului Judetean Caras-Severin si Invest in Resita.
Foto – Razvan Daniel Ciuvelic

Recomandari pentru tine!