Campania DTO Rally in Campionatul National de Raliuri 2021 a continuat in weekendul trecut cu o cursa complet noua pentru echipajele argesene. Raliul Maramuresului a programat 12 probe speciale de asfalt in nordul tarii, intr-o zona cu o bogata istorie in motorsportul romanesc.
Cu trei echipaje la start, DTO Rally a pornit in cursa maramureseana cu dorinta unor rezultate bune si evolutii spectaculoase. Cu masini competitive si rapide, gruparea s-a implicat in duelurile pentru primele locuri, in timp ce unul dintre echipaje a fost la un pas de victorie in categoria in care puncteaza.
DTO Rally s-a aliniat la start cu Cristi Dolofan & Traian Pavel pe un Citroen C3 Rally2 de ultima generatie, cu Eugen Caragui & Robert Fus la bordul unui Peugeot 208 R5, dar si cu sotii Bogdan & Delia Nastase, pilotand un Mitsubishi Lancer EVO IX de clasa NAT 11.
La bordul Citroen-ului C3 Rally2, Cristi Dolofan a continuat participarile alaturi de Traian Pavel si la Raliul Maramuresului. Schimbarile de aderenta si suprafata alunecoasa a fortat echipajul sa adopte o strategie defensiva, insa ritmul a fost unul bun pe cele 12 probe speciale din weekend. La final, Cristi si Traian au incheiat cursa pe locul 8 in clasamentul general si pe sase in cadrul clasei RC2.
„Ne-am distrat si ne-am indeplinit obiectivul. A fost o cursa foarte frumoasa, unde s-au vazut eforturile organizatorilor de a pregati totul pentru eveniment. Probele speciale au fost variate, unele pe placul nostru, iar per total experienta una placuta. Am incercat sa fim din nou rapizi pe ud si ne-a iesit pe cateva probe, iar in zonele cu fani am reusit sa facem spectacol pentru acestia” a spus Cristi Dolofan la finalul Raliului Maramuresului 2021.
Eugen Caragui si Robert Fus au avut parte de un raliu cu plusuri si minusuri in Maramures. Pe de-o parte, echipajul a progresat constant pe probele de asfalt si a crescut ritmul, reusind sa fie rapizi in conditii dificile, cu ploi abundente si suprafata acoperita de apa. Pe de alta parte, cei doi au fost nevoiti sa abandoneze inainte de final din cauza unei greseli.
„Am avut parte de o cursa frumoasa, pe drumuri pitoresti in Maramures. Din pacate, am facut o greseala care ne-a costat: la o sicana am ratat franarea, am lovit un balot de paie si nu am mai putut continua cursa. Privind partea plina a paharului, am avut incredere in mine si in masina in conditii foarte dificile, cu asfalt ud si ploi abundente. Acum ne pregatim pentru Raliul Argesului, cursa noastra de casa” a spus Eugen Caragui la finalul Raliului Maramuresului 2021.
Cu sotia Delia revenita in dreapta sa, Bogdan Nastase a inceput exemplar Raliul Maramuresului, cu victorii de proba speciala. Echipajul a fost cel mai rapid in cadrul clasei NAT 11 pe 9 din cele 10 speciale parcurse, avand un avans confortabil inaintea finalului. Din pacate, Bogdan si Delia nu au incheiat cursa din nordul tarii deoarece o problema tehnica la diferentialul Mitsubishi-ului Lancer EVO IX i-a obligat la abandon.
„Din pacate, am repetat povestea de la Harghita. Am condus clasa 11 si eram foarte bine in clasamentul general open, insa o problema tehnica ne-a fortat sa spunem stop inaintea sosirii. Este frustrant ca nu am reusit sa strangem puncte pretioase, insa vom da totul pe probele speciale la raliul de casa, care este programat saptamana viitoare” a declarat Bogdan Nastase.
Pentru DTO Rally urmeaza cea mai importanta cursa a sezonului: Raliul Argesului 2021. Echipa va concura in perioada 11-12 iunie pe probele speciale de asfalt din jurul Pitestiului, in raliul de „casa” pentru cele trei echipaje. Sub aplauzele fanilor locali si a prietenilor, gruparea va face spectacol si isi propune rezultate bune pe Transfagarasan.
In sezonul 2021, echipajele DTO Rally Team au alaturi o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Ion Mos, Grupul Fildas – Catena, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, HidroGaz si Placari Faine Grup.
Credit foto: RallyPhoto Hunters