DTO Rally Team se mentine pe podium dupa Raliul Iasului
La doar trei saptamani distanta de Raliul Sibiului, DTO Rally Team a luat startul in weekend-ul abia incheiat intr-o noua etapa a Campionatului National de Raliuri Betano. Raliul Iasului a programat doar sase probe speciale, dar lungimea si dificultatea acestora au reprezentat provocari mari pentru cele aproape 60 de echipaje care si-au trecut numele pe lista de inscrieri.
Cu o formatie redusa in cursa din Moldova, DTO Rally Team s-a aliniat la start cu doar doua echipaje: Cristi Dolofan si Petre Toba au revenit la bordul Peugeot-ului 208 R5, in timp ce Dorin Banciu si Ioana Stan au reprezentat gruparea la clasa 11. Obiectivul celor patru sportivi a fost unul clar: strangerea a cat mai multe puncte pentru a ramane in lupta stransa din clasamentul echipelor.
Cu cate doua treceri pe fiecare din cele trei probe distincte, „Dobrovat”, „Cioca-Boca” si „Madarjac”, Raliul Iasului a avut parte de ghinioane, probleme tehnice, evolutii foarte bune si un podium pentru DTO Rally Team. La finalul competitiei, echipa acumuleaza suficiente puncte pentru a se mentine pe podiumul clasamentului si poate continua cursa pentru un loc fruntas la finalul acestui sezon, in care sase grupari se lupta pentru cununa cu lauri.
Dupa o sesiune de teste care a reprezentat o incalzire buna la revenirea pe macadam, Cristi si Petre au avut parte de un inceput ghinionist de cursa: inca de pe prima proba speciala, o serie de probleme tehnice la caseta de directie a Peugeot-ului 208 R5 i-au facut pe cei doi sa piarda minute pretioase. In ciuda unei reparatii spontane in service, echipajul a fost nevoit sa continue cu defectiunea intreg weekend-ul, intr-un ritm mai lent decat si-ar fi dorit.
Inca de vineri am avut probleme cu caseta de directie. In parcul de service de dupa prima proba eram pregatit sa abandonez, suparat ca nu pot concura in ritmul meu. Incepusem sa imi fac planuri sa merg sa urmaresc colegii ramasi in cursa pe saritoarea de la finalul PS2, Dobrovat. Insa, baietii din echipa tehnica nu m-au lasat sa cedez asa usor, au reusit o reparatie care ne-a permis sa continuam raliul si am parcurs toate probele ramase asa. Nu a fost un raliu perfect, ritmul nostru a fost afectat de functionarea intermitenta a servo-directiei, dar un raliu terminat este un raliu castigat, a spus Cristi la finalul uneia dintre cele mai dificile competitii.
La finalul celor doua zile de concurs, Cristi Dolofan si Petre Toba au incheiat Raliul Argesului pe locul cinci in cadrul clasei RC2 si pe locul noua in clasamentul general, aducand puncte pretioase pentru DTO Rally Team.
Dorin Banciu si Ioana Stan au concurat in Raliul Iasului intr-o clasa 11 foarte disputata, cu multe echipaje rapide si dornice de victorie pe lista de inscrieri. Cu un ritm constant de la inceput si pana la finalul competitiei, echipajul a obtinut timpi in fruntea categoriei. Astfel, cei doi au obtinut din nou locul al treilea, reusind sa isi consolideze podiumul in clasamentul general provizoriu al clasei 11 dupa patru curse parcurse in 2020.
Pentru DTO Rally Team, Campionatul National de Raliuri Betano continua in 25-26 septembrie cu a cincea etapa programata in 2020, Transilvania Rally. Dupa doua curse pe macadam, echipajele vor reveni pe asfalt, iar gruparea pitesteana va lua startul in formula completa in poate cea mai lunga competitie a sezonului.
In sezonul 2020, echipajele DTO Rally Team au alaturi o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, Vilma, Catena, Tellur, Total, Oscar Downstream si HidroGaz.