Andrei Precup cu #locomotivaderesita – campion la Grupa 5 si 5B
Andrei Precup alaturi de #locomotivaderesita au devenit in sezonul 2022 a Campionatului National de Viteza in Coasta campionii Grupei 5 si Clasei 5B.
Resiteanul reuseste sa urce pe prima treapta a podiumului dupa un an greu, in care a fost nevoit sa refaca complet masina de concurs dupa o iesire in decor la o etapa regionala de viteza in coasta.
Prima sa participare in 2022 a fost pe Transalpina, acolo unde reuseste sa urce pe cea de-a doua treapta a podiumului la grupa, asigurandu-si 21 de puncte in clasament. Andrei reuseste sa isi treaca in cont victoria grupei acasa, la Resita in Valea Domanului, acesta devansand alti doi resiteni, Mircea Vilsan ( Crazy ) si Razvan Gosta, avand in cont numarul maxim de puncte la finalul etapei, adica 60 de puncte, fiind etapa de coeficient 2.
Straja a fost cea de-a treia participare din sezon pentru el, reusind sa urce pe doi, plecand cu 21 de puncte, urmand ca 42 de puncte sa primeasca la Campulung Muscel. Penultima etapa din calendar, s-a desfasurat la Brasov, pe drumul poienii, acolo unde Andrei reuseste sa se intoarca cu 11.5 puncte din cauza problemelor tehnice, iar de la Medias s-a intors cu 18 puncte.
Noi am stat de vorba cu Andrei si am povestit putin despre ce s-a intamplat in sezonul ce tocmai s-a incheiat, dar si ce planuri are pentru sezonul viitor. Rezumatul in aveti in randurile de mai jos.
fanrally: Felicitari pentru prestatia din sezonul 2022 din Campionatul National de Viteza in Coasta. Cum a fost pentru tine sezonul 2022?
Andrei: Anul acesta mi-am propus sa fac doua sau maxim 3 etape. A fost un sezon mai lung decat mi-am propus si cu o provocare mare.
fanrally: Stim ca ai avut un 2022 cu peripetii dupa iesirea in decor la antrenamentul de la VTM Nadrag, insa ai reusit sa te duelezi superb cu resiteanul Razvan Gosta si Iskren Veselinov, reusind la final titlul de campion la Grupa 5 si 5B, cum a fost acest an din privinta ta?
Andrei: Gasca de prieteni a reusit imposibilul cu reconstructia locomotivei 2.0. Am tot avut mici probleme tehnice cu masina la fiecare etapa, dar cu ajutorul lor, am reusit sa facem mult mai mult decat ne-am propus. In ultimele etape am avut un parcurs foarte bun, dar a fost si strategie, desi nu am scapat nici in ultima etapa de probleme tehnice, locomotiva a terminat cu bine sezonul.
fanrally: Cum ti s-a parut formatul calendarului 2022 cu etape de coeficient 1 si coeficient 2, dar si introducerea Performance Factor?
Andrei: Sezonul acesta a fost format din 6 etape, din care dupa noul regulament eram obligat sa merg la doua etape de coeficient 1 pentru a putea termina pe podium la sfarsitul anului. Performance Factor a echilibrat foarte bine clasele, masinile fiind foarte apropiate ca si performante.
fanrally: Acum sa trecem la sezonul viitor. Cum te pregatesti pentru 2023, noutati legate de materialul de concurs, sponsori. pregatiri s.a.m.d?
Andrei: Pentru sezonul viitor nu am multe de spus, masina va fi cum a fost la ultimele etape, prieteni mei o sa se ocupe de masina si o sa ii faca o revizie cum trebe. Sponsori nu avem momentan, speram sa gasim parteneri pentru a ne sustine si pentru a reusi sa facem un sezon complet.
fanrally: La final ai cuvantul pentru fanii, sponsori si nu numai!
Andrei: Fara gasca de prieteni de la Resita, Timisoara, Craiova, Slatina si Cluj, nu as fi putut reusit sa realizez aceste performante, ei sunt totul pentru mine, sponsori, sustinatori, absolut totulul. Emotile sunt mari si cand vine vorba de fani, o multime de lume au sustinut proiectul #locomotivaderesita si foarte multi m-au sustinut la fiecare etapa oriunde am fost. Multumesc familiei, prietenilor si nu numai, pentru tot ce au facut pentru mine in acest sezon si ca au fost mereu langa mine. Fara ei nu as fi reusit absolut nimic. Sa ne vedem la anul mai puternici si sa facem fum #locomotivaderesita