Campionatul Internațional de Turisme: Eduard Anton câștigă cursele, Fabrizio Broggi devine campion

Marian

Duminică, 22 octombrie, pe circuitul Adâncata, au avut loc etapele 4 și 5 ale Campionatului Internațional de Turisme organizat de Automobil Clubul Român. 15 piloți au spus prezent la cele 2 etape de pe Motorpark România.

Etapa 4, Cursa 1

În pole position se afla Eduard Anton, urmat de Theodoros Perimenis. Edi a dominat prima manșă de concurs la bordul unui Vw Lupo, pe poziția secundă s-a clasat Theodoros Perimenis(Dacia Logan), iar pe 3 Fabrizio Broggi(Vw Lupo). Restul numelor din top 10 sunt: Costin Popescu(Honda Civic), Andrei Carcea(Vw Lupo), Viorel Ivan(Dacia Logan), Alin Cristea(Citroen Saxo), Andrei Tomescu(Dacia Logan), Sorin Popescu(Dacia Logan) și Daniel Rusciuga(Dacia Sandero).

La Cupa Lupo, Eduard Anton a câștigat, urmat de Fabrizio Broggi și Andrei Carcea. Clasa H1 1600 a fost adjudecată de Theodoros Perimenis, pe 2-Costin Popescu, 3-Viorel Ivan. La Cupa Logan, victoria i-a revenit lui Andrei Tomescu, locul 2 a fost ocupat de Răzvan Velicu, iar pe 3 Lorenzo Testa. Clasa H2 i-a revenit lui Augustin Paul(Vw Golf).

Etapa 4, Cursa 2

Manșa 2 de concurs a avut o grilă inversată, dar nu l-a împiedicat pe Eduard Anton să se impună din nou. Pe locul 2 a venit Andrei Carcea, iar pe 3 Fabrizio Broggi, celelalte nume care au punctat sunt: Costin Popescu, Viorel Ivan, Andrei Tomescu, Daniel Rusciuga, Sorin Popescu, Augustin Paul și Răzvan Velicu.

Edi Anton se impune și la Cupa Lupo, Costin Popescu câștigă la H1 1600, Andrei Tomescu își adjudecă victoria la Cupa Logan, iar Augustin Paul termină primul la H2.

Etapa 5, Cursa 1

Manșa 1 de concurs din etapa 5 îl avea pe prima poziție a grilei de start pe Sergiu Nicolae care a obținut cel mai bun timp la bordul Vw Golf al lui Augustin Paul. Din păcate, Sergiu nu a mai putut lua startul din cauza unor probleme tehnice. Victoria i-a revenit aceluiași Edi Anton, urmat de Andrei Carcea și Costin Popescu. Ceilalți piloți ce au punctat au fost: Ivan, Popescu, Tomescu, Cristea, Rusciuga, Broggi și Velicu.

La categorii, invingătorii au fost: Cupa Lupo-Eduard Anton, Cupa Logan-Andrei Tomescu, H1 1600-Costin Popescu.

Etapa 5, Cursa 2

Runda 2 de concurs l-a avut învingător, din nou, pe Edi Anton, reușind să se impună în toate cele 4 curse disputate pe circuitul Motorpark România, încununând astfel un sezon 2017 de succes, atât pe plan național, cât și internațional, el reprezentând țara noastră în GT4 European Series Northern Cup, reușind acolo o victorie în Austria, pe Red Bull Ring și a doborât recordul de pe Motorpark România la bordul unui monopost Formula Renault 2.0 la ultima etapă de ROTAC. Locul 2 în cursă a fost ocupat de Andrei Carcea, urmat de Costin Popescu, iar restul oamenilor care au terminat în puncte cursa sunt următorii: Viorel Ivan, Andrei Tomescu, Fabrizio Broggi, Răzvan Velicu și Lorenzo Testa.

Pe clase, câștigătorii din runda 2 de concurs au fost: Cupa Lupo-Edi Anton, H1 1600-Costin Popescu, Cupa Logan-Andrei Tomescu

În clasamentul general open, italianul Fabrizio Broggi devine campion, el trecându-și în cont și titlurile la Cupa Lupo și H1 1600, Cupa Logan revenindu-i lui Andrei Tomescu. Echipa Rpm Racing va încerca și în 2018 să acopere acest campionat.

 

Credit foto: Facebook-JMS Performance

Sursa: RPM Racing RO