Octavian Ciovica devine campion dupa victoria de la Trofeul Campulung Muscel
Gratie victoriei de la Trofeul Campulung Muscel, Octavian Ciovica ( Radical SR8 ) devine matematic campion national la Categoria II si la General, asta si dupa abandonul contracandidatului sau direct, Emil Ghinea, care din cauza problemelor la motorul modelului Norma M20F a fost nevoit sa abandoneze.
Pozitia secunda la aceasta etapa i-a revenit lui Alexandru Pitigoi, care termina la +3,820 secunde in spatele liderului cu al sau model Porsche 911 Gt3 Cup (pf=64) dupa parcurgerea celor doua manse de concurs. Pe pozitia a treia a urcat Costel Casuneanu pe modelul Skoda Fabia R5 (pf=91), acesta terminand la +8,251 secunde in spatele noului campion.
Mihai Leu ( Radical SR8 ) termina Trofeul Campulung Muscel pe pozitia a patra la general, la aproape 8 secunde si jumatate in spatele liderului, acesta fiind urmat campionul en-titre a Campionatului National de Raliuri, Simone Tempestini care a luat startul pe modelul Porsche 997 GT3. Pe pozitia a sasea a venit Andrei Mitrasca, urmat de Lucian Radut, Dragos Savloschi care termina pe opt, Dominic Marcu incheie pe noua, iar Dudu Senchea incheie top 10 de la Campulung Muscel.
La CATEGORIA I , victoria i-a revenit lui Alexandru Pitigoi, acesta avand un duel superb alaturi de Costel Casuneanu care termina pe doi, acestia avand o disputa frumoasa si pentru titlul de campion la acesta categorie, Dodo urcand pe prima treapta in clasamentul provizoriu anual dupa acesta victorie, iar Casnuneanu cade pe doi.
Simone Tempestini incheie pe pozitia a treia etapa de la Campulung Muscel.
La CATEGORIA II s-a impus acelasi Ciovica, fiind urmat de Mihai Leu si de Dragos Savloschi care incheie pe trei pe modelul Radical Prosport Evo.
Acum va invitam sa facem o trecere scurta peste grupele Campionatului National de Viteza in Coasta si ceea ce s-a intamplat la etapa a sasea de coeficient 2 din acest sezon.
In cadrul Grupei 1 nu a fost nici un concurent inscris, insa la Grupa 2 am avut parte de un duel interesant, Alexandru Pitigoi reuseste sa isi treaca in cont victorie grupei in fata lui Simone Tempestini, amandoi combatanti pilotand modele Porsche, insa nu acelasi model. Pozitia i-a treia a revenit lui Andrei Mitrasca care la bordul modelului Dacia STCC (pf=52) reuseste un parcurs bun in zona Leresti, acolo unde s-a desfasurat aceasta etapa.
Costel Casuneanu s-a impus la Grupa 3,avand un avans de aproape 8 secunde si jumatate fata de Dudu Senchea care incheie pe doi cu al sau Mitsubishi Evo 8 (pf=101). Tot pe un model Mitsubishi, insa un model mai nou, Lancer Evo 9 RS, Florin Durche reuseste sa urce pe treapta a treia in cadrul acestei grupe.
Grupa 4 a fost adjudecata de Cosmin Ion cu al sau Peugeot 308 TCR (pf=121), iar bulgarul Pavel Shenkov aduce modelul Lada 2107 (pf=140) pe a doua treapta la +4,665 secunde in spatele lui Cosmin. Pozitia a treia i-a revenit lui Bogdan Rusea, acesta alergand pe modelul Renault Megane (pf=120).
Trei caraseni pe podiumul Grupei 5, insa Razvan Gosta reuseste sa urce pe prima treapta a grupei cu modelul VW Golf IV DSL (pf=178). #LocomotivadeResita adusa de Andrei Precup termina pe pozitia a doua la doar +1,314 secunde dupa cele doua manse de concurs, iar Catalin Tutuianu termina pe pozitia a treia cu modelul Renault Clio Ragnotti (pf=171).
In cadrul celei mai disputate grupe, Grupa 6, tanarul Matei Voicu isi treaca in cont victoria la bordul modelului Ford Fiesta R2T (pf=216), acesta fiind urmat de timisoreanul Alexandru Krepelka pe modelul Honda Civic (pf=200). Vlad Colceriu incheie etapa argeseana pe pozitia a treia a grupei cu modelul Peugeot 208 R2 (pf=226).
Sursa foto: fb Octavian Ciovica
Clasamentele complete se pot vedea pe live.fras.ro
Articol in curs de actualizare!
Video recomandat!