Hyundai nu a decis inca al treilea pilot pentru sezonul WRC 2025, in timp ce zvonurile despre Fourmaux continua sa circule.
Producatorul coreean trebuie sa ia o decizie importanta pentru a finaliza echipa de piloti pentru anul 2025.
Hyundai nu a luat inca o decizie finala cu privire la pilotul care va conduce al treilea sau model in Campionatul Mondial de Raliuri de anul viitor, insa zvonurile il indica clar pe Adrien Fourmaux ca si favorit.
Marca coreeana a confirmat deja ca Thierry Neuville si Ott Tanak vor continua sa colaboreze cu ei, insa planurile pentru a treia masina nu au fost anuntate inca.
Hyundai analizeaza optiunile pentru al treilea sau model, avand in vedere ca in acest an a ales sa imparta participarea intre Esapekka Lappi, Dani Sordo si Andreas Mikkelsen.

Lappi, care a obtinut o victorie in Suedia, a concurat in raliuri pe macadam, zapada si gheata, in timp ce Sordo a fost solicitat pentru evenimente dificile pe macadam, iar Mikkelsen a fost in principal angajat ca specialist pe asfalt.
Hyundai analizeaza cu seriozitate posibilitatea de a angaja un sofer care sa conduca masina pe o baza full-time.
Intrebat despre planurile echipei pentru al treilea automobil la Raliul Central European de weekendul trecut, directorul echipei Hyundai, Cyril Abiteboul, a declarat „Suntem mereu mai aproape de ceva. Exista discutii, iar acestea se vor transforma in optiuni, care vor duce la o decizie. Inca nu am ajuns acolo.”
Intotdeauna trebuie sa te gandesti la multe aspecte, dar in acest moment ne concentram pe cele trei masini pentru anul viitor, mentinandu-ne totodata atentia asupra oportunitatilor.
Speculatiile continua sa sugereze ca Fourmaux ar putea parasi M-Sport-Ford pentru a ocupa un loc la Hyundai pe o baza permanenta.
Fourmaux a fost asociat anterior cu Hyundai anul trecut si a fost o revelatie la intoarcerea sa in Rally1 in acest sezon, insa cu cei de la M-Sport, obtinand patru clasari pe podium. Weekendul trecut, o problema la diferentialul frontal i-a afectat sansele de a-si creste numarul de podiumuri.
Inainte de Raliul Central European , directorul echipei M-Sport, Richard Millener, a declarat ca planurile sale pentru componenta echipei sunt „in aer” si ca nu s-a semnat nimic cu nimeni pentru 2025.
Fourmaux a fost rezervat cand a fost intrebat daca stie unde ii va fi viitorul anul viitor, afirmand: „Stim ca va fi intr-o masina Rally1”.
„Exista cu siguranta unele distrageri, dar ca pilot trebuie sa inveti sa traiesti cu ele”, a adaugat el, referindu-se la speculatiile care il leaga de Hyundai.

Castigatorul Raliului Suediei, Lappi, a mentionat anterior ca ar fi interesat de continuarea rolului sau part-time, in timp ce Sordo a fost asociat cu o posibila pozitie de conducere in cadrul echipei pentru anul urmator.
Mikkelsen, care va conduce al treilea automobil in finala sezonului din Japonia luna viitoare, nu a reusit sa ofere claritate cu privire la planurile sale pentru anul viitor.
Intrebat inainte de raliul de central european daca este increzator ca va continua sa conduca un model Rally1 anul viitor, el a raspuns: „Nu, dar vom vedea.
„Nu m-am gandit prea mult la ce voi face anul viitor, nu am discutat cu nimeni, sincer, concentrarea mea este aici.”
„Vin de la acest raliu european cu un sentiment bun, sa fiu sincer. Ne-am confruntat cu multe dificultati in Monte Carlo si Croatia pentru a gasi o conexiune cu masina, iar evident, este foarte diferit comparativ cu o masina Rally2. Din prima etapa m-am simtit cu adevarat confortabil cu masina si este prima data cand m-am simtit intr-o adevarata armonie cu aceasta, ceea ce este esential atunci cand concurezi cu acesti baieti care sunt atat de rapizi si mereu in masini. In acest sens, ma simt un pic mai usor pentru ca, sincer, nu am avut raliurile pe care mi le-am dorit anul acesta, am avut doar asfalt, dar la CER a fost foarte ok, m-am simtit bine. Astept cu nerabdare Japonia.” a mai adaugat Mikkelsen